fredag 31 augusti 2007

Min brors lögner och svek...

Familjen är en av våra viktigaste instanser enligt mig i alla fall. Min bror har tydligen inte samma uppfattning. Han påstår att hans blogg, http://mittstim.blogspot.com/, skall ,jag citerar "ge den svaga mannen en röst". Sen ger han sig på ett stackars flickebarn som inte ens fyllt 2 månader. Svagt? Ja men även väldigt uselt! Clara tvår sina händer, jag med, och anser att detta pajkastande får vara över, i alla fall för vår del.



I övrigt vill jag bara påminna min käre broder om vad han skrev för kommentar på mitt inlägg "eldprovet".





"Jakob sa...
Oj. Hon är söt Clara. Tror jag och hon får ta en nystart snart. Kick-off i höst!"



Lögn och skitsnack tydligen!



Sov gott din och må tusen norrmän besöka dina drömmar!

1 kommentar:

Jon sa...

Ja till alla som läser denna och min yngste broders blog(ja, den svage mannen eller hur det nu va!?!) så kan de två ibland gå till absurdum om hur dom tycker eller inte. Men vi som känner och älskar låter dom hållas, lite som barnen i sandlådan som tror att kattskiten är choklad:)

Kram på er