måndag 20 augusti 2007

Eldprovet

I lördagskväll var det dags... Det stora "hejviharfåttbarnmenkanändågörasaker" testet.

Våra vänner Madde och Johannes skulle ingå äktenskap och vi var bjudna på denna tillställning.

Många tankar snurrade runt i skallen på ett par amatör päron:

-tänk om hon skriker hela tiden

-hur gör vi med maten?

-vem kör?

-vad ska hon ha på sig?

-och varför tittar hon i kors när hon bajsar och äter?

Vi bestämde att Tistel kör(hon har varit nykter i dryga nio månader, en kväll till skadar inte).

Maten till Clara bestod baby semp1, inte av potatisgratäng, köttbricka och vin som pappa fick!

Skrek gjorde hon, men hon har väl oxå rätt att säga sitt om denna allians!?

Då återstod bara kläder till den lille. Med raska steg styrde vi vagnen mot POP. Det var inte det billigaste alternativet men hon blev så söt!



Kvällen gick alltså väldigt bra och alla tre hade kul. Både pappa och Clara fick ta flaska!

Vi vill passa på att tacka för en trevlig kväll och lyckönska de tu!

I vanlig ordning fick jag stå för allt fotograferande så jag hamnade inte på någon bild nu heller så jag tog en på mig själv medan jag funderade på vad som skulle publiceras.





Ähh jag tar med en på Tistel från festen oxå!

2 kommentarer:

Jakob sa...

Oj. Hon är söt Clara. Tror jag och hon får ta en nystart snart. Kick-off i höst!

Liv sa...

Jättesöta är ni alla tre! Och Clara ser redan äldre ut på något vis... Kram!