onsdag 15 augusti 2007


Här är modern...


-Vem är källan till denna vackra skapelse?


Ja denna fråga har jag fått inte en gång utan två. Eftersom jag inte gör mig så bra på kort (jag gör mig inte alls faktiskt) så visar jag därför en bild på mitt barns moder. Hon är ju trots allt 50% av Claras donator. Clara som i denna stund är i ett stadie av vansinne och upplösning liknar mest mig just nu men detta är nog bara för att dölja de Reineboska släktdragen... Vi får se, hur som helst här är en bild på mor och dotter. Håll till godo!

3 kommentarer:

Jakob sa...

Mera mother and daughter!

Jon sa...

Ja, det e bara mössan och täcket, en bakissöndag, som saknas för att alla drag av reinebosläktet skall vara utsuddat. Utseendet går inte att ta fel på, samma sak med det helt omotiverade gråtandet och för att inte tala om den fascinationen av enfärgade stora väggytor. Det finns dock hopp än, Tistel.

Kram Från den gamla farbrorn o Ankan

Och vips så var vi tre... sa...

att tillsynes planlöst stirra på ingenting är ett knep jag lärde mig för längesedan och nu passar jag bollen vidare till min avkomma. det hela går ut på att hitta inre frid och att ignorera mindre intressanta personer eller samtal.
Hon är redan en mästare!
Mer mor dotter bilder kommer!